Sen sormadan biz cevaplayalım!
Microleaf.com.tr'ye nasıl üye olabilirim?
Ekranının sağ üst kısmında bulunan insan simgesine tıklayarak üyelik için gerekli kişisel bilgileri ve adres bilgilerini doldurarak üye olabilirsiniz.
Üye olduğumda herhangi bir ücret öder miyim?
Hayır üyelik için hiçbir ödeme yapmazsın.
Şifremi unuttum ne yapmalıyım?
Sitemize daha önce üye olmuş ancak şifrenizi unuttuysan; ekranın sağ üstündeki insan simgesinde e-posta adresinizi yazarak ‘’şifremi unuttum’’ butonuna tıkla. E-postana yeni şifreni oluşturabilmek için bir e-mail gelecek. Gelen mailin yönlendirmesi doğrultusunda şifrenizi yenileyebilirsin.
Microleaf.com.tr‘den nasıl sipariş verebilirim?
Site üzerinde satın almak istediğiniz ürünü ‘’sepete ekle’’ butonuna tıklamalısın. Daha sonra sepetine gittiğinizde kişisel bilgilerini, adres bilgilerini ve ödeme yöntemini seçerek sipariş verebilirsiniz.
Microleaf.com.tr‘den alışveriş yapmak güvenli midir?
Ziyaretçilerimizin kişisel bilgilerinin güvenliği bizim için çok önemlidir. Microleaf.com.tr, kişisel verilerin toplanması ve saklanması konusunda en üst güvenlik önlemlerini kullanmaktadır. Kredi kartı bilgilerin bankalara şifreli bir şekilde gönderilmekte ve hiçbir şekilde microleaf.com.tr tarafından saklanmamaktadır.
Ödeme sayfasında hangi yollarla ödeme yapabilirim?
Ödeme sayfasından sadece kredi kartı ile ödeme alıyoruz.
Sepete ürün ekleyemiyorum ne yapmalıyım?
İlk olarak kullandığın internet tarayıcısından farklı bir tarayıcıyı denemelisin. Google Chrome, Microsoft Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox vb tarayıcıları deneyebilirsin. Farklı bir tarayıcıdan denediğinizde de aynı sorunu yaşıyorsan, internet geçmişinizi temizleyerek tekrar denemelisiniz. Sorun hala çözülmediyse iletişim sayfasına sorunu yazarak iletebilirsin.
Üyeliğimi iptal etmek istiyorum nasıl yapabilirim?
Üyeliğinizi iptal etmek istediğinizde iletişim adresine e-mail gönderebilirsin veya microleaf.co@gmail.com adresine direkt mail atabilirsin.
Sepete ürün ekleyemiyorum ne yapmalıyım?
Site üzerinde satın almak istediğiniz ürünü ‘’sepete ekle’’ butonuna tıklamalısın. Daha sonra sepetine gittiğinizde kişisel bilgilerini, adres bilgilerini ve ödeme yöntemini seçerek sipariş verebilirsiniz.
Sipariş oluşturduğumda ekranda hata mesajı çıkıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim?
Böyle bir durumda öncelikle tarayıcının geçmişini temizleyip tekrar denemeni öneriyoruz. Sorun hala devam ediyorsa hatayı microleaf.co@gmail.com adresine e-mail yoluyla bildirmeni rica ediyoruz.
Aradığını bulamadın mı?
Merak ettiğin sorulara cevap bulamadıysan ah deme. Bize ulaş sana en yakın zamanda geri dönüş yapalım.